Michael Bublé vil ære sin bedstefar ved at opfylde hans sidste ønske: At give hans hjemmehjælper et sted at bo. Michael hiver fat i Drew og Jonathan, som hjælper ham med at renovere bedstefarens hus, som de vil overraske hjælperen med!