Brad Pitt rekrutterer Drew og Jonathan til at hjælpe ham med at overraske sin ven og makeupartist gennem 30 år ved at renovere hendes fritliggende garage. De forvandler hendes ca. 40 kvadratmeter store enhed til en gæstesuite, makeupstation og lagerplads.