Viola Davis tager til Minneapolis for at overraske sin bedste ven gennem 30 år med en gennemgribende husrenovering. Viola arbejder tæt sammen med Drew og Jonathan for at skabe et roligt fristed, hvor denne hengivende mor endelig kan prioritere sig selv.