The Bachelor Party Corrosion
Gutternes forskerevner sættes på prøve, da et dæk punkterer under Leonards polterabendweekend i Mexico. Pigerne tvinger Penny til endelig at fortælle sin familie, at hun og Leonard rejste væk og blev gift.