The Sales Call Sublimation
Penny kommer på dybt vand, da Leonard går med til at mødes med en psykiater på hendes vegne. Sheldon og Raj samarbejder om en astronomisk opdagelse. Howard og Bernadette begriber ikke deres egne følelser, da Stuart flytter.