The Raiders Minimization
Efter at Amy spolerer en af Sheldons yndlingsfilm – "Jagten på den forsvundne skat" – vil han have hævn. Samtidig finder Leonard en metode til at lokke Penny til hvad som helst, og Raj og Stuart opretter online datingprofiler.