The Locomotive Manipulation
Der er amoriner i luften, da Amy overtaler Sheldon til at tage med (sammen med Howard og Bernadette) på en romantisk weekend i Napa Valley til valentinsdag. Leonard og Penny må tage akut til dyrlægen med Rajs hund.