The Terminator Decoupling
En togtur til San Francisco tager en dramatisk drejning, da vennerne opdager, at den smukke sci-fi-skuespiller Summer Glau (som de genkender fra hendes rolle i "Terminator: The Sarah Connor Chronicles") er om bord.