The Classified Materials Turbulence
Alt begynder at lysne for Leonard, da Penny kommer med en overraskende afsløring på sin anden date med Stuart. Imens beder Wolowitz vennerne om hjælp, da han opdager en afgørende designfejl i sit projekt til NASA.