The Athenaeum Allocation
Mens Leonard lægger sig i selen for at sikre sig det perfekte sted til at afholde Sheldon og Amys bryllup, kæmper Bernadette og Howard med, hvem der bør blive hjemme hos børnene, og hvem der bør starte på arbejde igen.