The Tesla Recoil
Leonard og Howard bliver rasende, da de finder ud af, at Sheldon gik ind i samarbejdet med militæret bag deres ryg. Mens Bernadette er sengeliggende, beder hun Raj undersøge, om Ruchi prøver at stjæle hendes job.