Mor tilbyder at købe en lejlighed til Madde og Molle, men Molle havde ikke tænkt sig at flytte sammen på fuld tid – måske bare en tandbørste til en start. Julie skjuler sine spor, men er ikke i stand til at slippe af med sin dårlige samvittighed.