Pigerne er taget på Heidi. Julie tror, at Røyketissen er utro, så da hun møder Jon på Heidi, og han påstår, at han stadig er interesseret i hende, åbner der sig en mulighed. Madde møder den sidste person, hun har lyst til at møde i byen.