Louis arrangerer et møde med Prior. Joe besøger Roy på hospitalet og får en uvelkommen, faderlig velsignelse. Prior slæber Belize med til retten, hvor de mødes med den fuldmægtige, og senere indleder de et venskab med Hannah.