Louis forlader Prior, der er indlagt på hospitalet. Joe og Roy betror sig til hinanden over drinks. Prior hører stemmer fra sin hospitalsseng, Louis har sex med fremmede, og Joe betror sig i beruset tilstand til sin mor.