Mens Joe forføres af Louis, opvækkes Prior af den forvirret engel. I mellemtiden forværres Roys helbred. Harpers hallucinationer bliver afbrudt af virkeligheden, Prior fortæller Belize om sin guddommelige mission, og Hannah prøver at hjælpe Harper.