Confessions
Under Homecoming-ugen gør Simone og Thea sig klar til at dyste i en professionel turnering, hvor de skal møde udfordrende modstandere. Damon får opbakning af JR og forsøger at vise, hvor meget han gerne vil dele med sin mor.