What Now?
Da Simone vender tilbage efter ferien, prøver hun at distrahere sig selv, blandt andet med tennisturneringen, for at slippe for at håndtere det, der virkelig plager hende. Da Damon står med flere spørgsmål end svar, får han hjælp af Thea.