Start Over
Simone glæder sig til at flytte ind på kollegiet og begynde tilværelsen på egne præmisser, men gamle beslutninger fører til uventede problemer. Amara må se følgerne af sine handlinger i øjnene og erkende, hvad de betyder for hendes fremtid.