Shake, Rattle and Gold
A BC miner fights to set up a legacy mine for his son, located beside the gold-rich Fraser River. With his money exhausted, Freddy and Juan resurrect a boneyard shaker and Franken-build an entire wash plant to triple production, saving a father's dream.