Pipe Dreams
Freddy and Juan face off at a hard rock mine spanning three elevations at 4,000 feet in the Cascades. Battling impenetrable rock, the guys devise an innovative 180-foot chute featuring a spiral concentrator in their first-ever Washington state rescue.