Blue Channel Gold
When Freddy and Juan get an SOS from an Oregon couple's mine, they must unravel an underground mystery buried beneath a dried riverbed. Facing misleading dredge tailings and a faulty homemade wash plant, the guys call in all-new tech as a final hope.