Matches Made in Heaven
In Brooklyn, Guy Fieri finds a barbecue joint is mashin' up a variety of styles for their unique wings and their big time beef ribs. And in NC, a husband and wife tag-team in the kitchen to deliver soft shell crab quesadilla.