Layers of Flavor
Guy Fieri's layerin' up the flavor. In Toronto, a restored diner cooks up pork belly, a mac and cheese burger and a Christmas burger. In Nags Head, NC, a surfer spot is known for Jamaican jerk chicken and Caribbean pork chops.