Hittin' the Grill
Guy Fieri's sampling foods straight off the grill. In Los Angeles, a burger joint spices things up with a hot pork sandwich and a Mediterranean lamb burger. In Tacoma, a pub menu includes killer kabobs and homegrown beet salads.