Desperate Measures
When Shyanne discovers a serious breach on the Saga, Jake and his crew scramble to save it from capsizing. In Norway, Sig drops pots on Russia's western line. As canneries close their doors, Josh and Casey call in a last-minute favor from Johnathan.