Sub-Zero Scramble
The icy depths of the Bering Sea threaten to claim Sig and Wild Bill's gear unless they can move quickly enough to beat the rapidly freezing waters. Rip takes on a massive amount of extra quota and if he can't catch it, he'll have to buy it.