Port of Last Resort
As ice blocks St. Paul Harbor, captains race to deliver their final snow crab. Sig deploys a risky tactic his father pioneered, while Jake battles a slack tank to save the Saga. Keith and John scuttle a plan as the Wizard's 77-year-old hull cracks open.