Murderers Leave Trails
CSI Alina Burroughs travels to the Colorado mountains to investigate the 1995 shooting death of Bruce Dodson, killed while hunting deer. Alina relies on cutting edge ballistics analysis and forensic geology to try to pick up a murderer’s trail.