Threads of Evidence
CSI Alina Burroughs travels to rural Ohio to investigate the 1988 murder of Margie Coffey, a single mom strangled and dumped in an icy creek. Alina re-opens a controversial case, held together by two strands of fiber, and confronts the prime suspect.