A Murderer's Mark
CSI Alina Burroughs travels to Arizona to dig into the murder of Kim Ancona, marked in death by her killer’s teeth. Using the latest forensic technology, Alina re-opens the case files to find out whether a single bite mark is enough to prove murder.