Happily Ever Afters
Rob worries when Sophie disappears on her way to the altar. Nikki gets a heartbreaking text from Justin. Ashley panics as a hurricane threatens her beach wedding. Anali makes a final decision about Clayton. Sam and Citra spend their wedding night apart.