From This Day Forward
Rob worries Sophie may never have his back. Nikki and Justin go horseback riding. Fallout from Jasmine's revelation continues. Ashley surprises Manuel. Sam tells Citra's father his big secret. Clayton's mom reveals how she really feels about Anali.