For Better or for Worse
Gino surprises Jasmine with a trip to get back on her good side after the strip club fiasco. Sophie thinks Rob is being cheap while ring shopping. Sam and Citra reunite. Nikki breaks down after Justin's news. Anali struggles with her isolated life.