The Other Woman
Sumit's mom makes a suggestion that Jenny didn't see coming. Alina rethinks everything after Steven's confession. Corey finally comes clean to Evelin about his relationship with Jenny. Kenny and Armando receive exciting news. Ari and Avi leave for the US.