Don't Overthink It
Ari demands another sacrifice from Bini. Alina and Steven are running out of time. Victor is ready to call it quits with Ellie. Sumit confesses his betrayal to Jenny. Corey is dealt another blow to his wedding plans. Armando faces his fears.