From Soup to Nuts
Corey faces the wrath of Evelin's sisters. Alina and Steven's reunion is less than ideal. Ellie gets an unexpected call. Armando is on a mission to tell his family big news. Ari learns Bini's sisters still don't trust her. Jenny demands Sumit take action.