Od začátku do konce
V Alexandrii spadla věž na ohradu a ta byla zbourána, takže mrtváci začali ve velkém proudit dovnitř. Většina obyvatel města se stihla ukrýt, ale Deanna se cestou poranila, když bránila Ricka.