Postřeh
V Alexandrii pokračují opravy a Rick se snaží začít brát původní obyvatelstvo města jako svoje lidi. Rick se dosud zlobí i na Gabriela. Naopak s Ronem otočil list a učí ho střílet, ale zatím bez nábojů, aby nepřilákali mrtváky a zároveň.