Díky
Z Alexandrie se ozývá zvuk troubení, který zničil Rickův plán, protože se polovina stáda oddělila. Rick a další tedy pospíchají do Alexandrie, aby zvládli stádo nějak odlákat. Rick dokonce pokračuje sám, běží totiž pro karavan a zkusí stádo odlákat.