Zabil ji šrot z vesmíru
Poté, co ji pozdě v noci navštíví senátor, zamíří agentka FBI Laurie Blakeová do Tulsy, kde se ujme vyšetřování vraždy. Daleko odtud získá Pán sídla nechtěnou pozornost.