Takřka nábožná bázeň
Pod záštitou Lady Trieuové se Angela podrobuje nekonvenční léčbě, zatímco agentka Blakeová sleduje nové stopy. Nejchytřejší muž světa přichází s ohromující obhajobou svých činů z minulosti.