Ztracené zlato kapitána Morgana
Josh se potápí v oblasti Lajas Reef na panamském pobřeží, kde hledá truhlu s pokladem v potopené lodi legendárního piráta, kapitána Morgana. Cesta ho zavede do města Panama, kde navštíví Panamský průplav, zázrak moderní doby.