Zlaté město
Josh se vydá hledat ztracené zlaté město přes Andy do peruánské Amazonie po kamenné incké stezce, která stoupá do výšky 6 096 metrů. Výprava za bohatstvím ho oklikou zavede do legendárních ruin Machu Picchu.