Legenda o Jesse Jamesovi
Josh Gates cestuje napříč americkým středozápadem při pátrání po legendární zlaté kořisti Jesseho Jamese. Během cesty odhalí mýty o Jesse Jamesovi, slaní z útesu v horách Wichity a hledá poklad v Buzzards Roost.