Ivánův pokus o sebevraždu město těžce zasáhne. Události sužují zejména Yolandu, kterou pronásledují vzpomínky na minulost. V nemocnici Ana a Diego čekají, až se jejich syn uzdraví, zatímco Arturo se snaží vyřešit své finanční problémy.