Iván navštíví Macarenu, aby jí předložil nabídku k sňatku. Ana sleduje svého syna a poprvé od doby, kdy se video rozšířilo po internetu, se setkává s Macarenou. Po jejich schůzce je Ana zdrcena a učiní drastické rozhodnutí ohledně svého manželství.