Bittori chce vědět, jestli Mirenin syn Joxe Mari zabil jejího manžela. Miren jde do věznice, kde si její syn odpykává trest, aby se ho na to zeptala. V minulosti vedla jeho radikalizace k rozpadu přátelství mezi oběma ženami.