Elenino vyšetřování rychle pokračuje. Objeví se svědek, což Robertovi způsobí problémy. Aleodor je postaven do obtížné situace a snaží se učinit správné rozhodnutí. Elena chce zajistit ochranu svědka a požádá Roberta o pomoc.