Hnízdečko potěšení
Vibrátor vyvolává v Bertie dotěrné, ale vzrušující myšlenky. Musí být rozbitý... nebo je to její postelí... či snad hlavou? Tuca přemýšlí, zda by její nové přátelství mohlo přerůst v něco víc. Speckle spustí svou novou videohru.